Volgers

woensdag 11 juni 2014

Hallo allemaal,

Vandaag is het  50 jaar geleden dat mijn DH en ik in het huwelijksbootje stapten. Ach, wat waren we jong, hij 22 en ik 17! Kijk eens wat een jonge koppies!


Dit is trouwens niet onze officiële trouwfoto, maar van 2 weken ervoor, toen we aan gingen tekenen. We verwachtten onze oudste zoon, zodat ik niet in het wit mocht trouwen van mijn moeder. Het werd toen een erg mooi mantelpakje in mijn lievelingskleur turquoise blauw, met daarbij een wit hoedje, wat ik afschuwelijk vond. Ja, zo was dat in die tijd.  Zodat ik dit maar als onze trouwfoto beschouw.
We begonnen met z'n tweeën en nu zijn we met zijn veertienen, en vandaag gaan we er met z'n allen een gezellige dag van maken! Het weer is in ieder geval even stralend als toen.

Volgende keer weer eens wat quilterigs/borduurderigs!

Groetjes,

Cisca 

15 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Hartelijk gefeliciteerd met dit gouden jubileum. Zo zie je maar weer dat je ook op heel jonge leeftijd een uitstekende keuze kunt maken.
Fijne dag gewenst.

Leeanne zei

Congratulations! Wow 50years is something to be proud of.

Annie Kingma zei

Hartelijk Gefeliciteerd. Een fijne dag
Groetnis Annie

Berna zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen! Wat een tijd 50 jaar.
Maak er een mooie dag van.

Guusje, zei

Van harte gefeliciteerd. Wat een tijd. En een hele fijne en gezellige dag gewenst.

Monica zei

Een leuke foto, het geluk straalt er van af, dat zal vandaag niet anders zijn Van harte gefeliciteerd met jullie gouden huwelijksfeest

Sis Voorn zei

Van harte gefeliciteerd
Geweldig dat jullie nu al met 14 personen zijn !

martine zei

Van harte gefeliciteerd, met jullie gouden huwelijks dag. Een hele mooie dag gewenst met je hele familie.

Inge zei

Gefeliciteerd! We waren indertijd allemaal best jong toen we trouwden, toch? Ik was 22 en nog net geen 23 toen ons 1e kind geboren werd.Geniet maar van deze dag!

Wilma Kuin zei

GEFELICITEERD!!!!
Wat waren we jong toen we gingen trouwen,.. Niet in het wit. zo was dat vroeger inderdaad. Mijn oudste kind was 17 toen haar zoontje geboren werd en deze oma is er toch zo vreselijk gelukkig mee. Bijzonder dat je samen begint en zo'n stoet achter je aan krijgt!! Heel bijzonder,... een gouden randje van het leven,.. Geniet van elkaar,..
Jemig een heel verhaal,... ;o)

Hennie zei

Gefeliciteerd, met jullie 50 jarig Huwelijk!!! Wat een prachtige foto van jullie!!!
Bijzonder om dit mee te mogen maken!

(Morgen de 12e hebben we feest van mijn schoonouders....die zijn 50 jaar getrouwd.....bijzonder dit...)

Groetjes, Hennie

Jantine zei

Hartelijk gefeliciteerd! Het blijft bijzonder dat je op zo jonge leeftijd de juiste levenspartner kunt kiezen en zo lang samen gelukkig kunt zijn!

Judith zei

He jammer ik lees dit nu pas, van harte gefeliciteerd! 50 jaar samen, wat heerlijk. Dat is al een heel mensenleven, nog vele jaren erbij,

Brigitte zei

Congratulations on your 50th wedding anniversary. That is really something!

Chris zei

Nog heel hartelijk gefeliciteerd!! Dat was een jong begin met z'n tweetjes en nu 50 jaar later. Wat een tijd! Een geweldig jubileum!