Volgers

vrijdag 22 oktober 2010

Farmer's Wife update

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Jammer genoeg zijn er deze maand maar twee afgekomen.
Hier de eerste: nr 6 Big Dipper























Dan de tweede: nr 7 Birds in the Air


Dit vind ik zelf een hele mooie, leuk al die kleine vogeltjes en de kleuren ook helemaal top.

De derde is bijna af, dus die komt volgende keer. Deze maand ga ik eindelijk eens naar Cora om de stof voor de sashings uit te gaan zoeken. Ik hoop, dat ik dan genoeg blokken heb om goed te kunnen zien, wat er mooi bij staat.

Hopelijk gaat het publiceren deze keer beter, zodat het weer een beetje netjes wordt. Mijn vorige logje is nog steeds niet goed te krijgen.
Ik heb helaas maar één tip (van Lida) gekregen hoe ik mijn kleine blommenquiltje door kan quilten. Zij stelde franse knoopjes in de bloemenhartjes voor, dat is misschien een idee, ik kan ook sommige bloemen in the ditch quilten, in de bloemblaadjes quilten zal niet lukken, denk ik, daar zijn de hexjes te klein voor.

Ik ben benieuwd wat de andere FW quiltsters gedaan hebben deze maand, leuk weer, al die blokken in verschillende kleuren en stoffen! Rechts staan de links naar hun weblogs.

Tot volgende keer,

Liefs, Cisca

26 opmerkingen:

Miranda zei

jou eerste blokje...geweldig zo in het zwart wit...ja eh hu...kan er echt niks aan doen hoor! En ook je tweede ziet er keurig uit...ja, ik weet het, komt er wat flauw na, maar toch zeker goed bedoeld hoor! Quiltgroetjes

Lida zei

Hé, maar twee!! Nee hoor ze zijn hartstikke mooi en ik vind je stoffen ook prachtig! Veel succes met het vinden van de juiste sashing stof!! Knuf
Lida

Wilma Kuin zei

Je stoffen zijn prachtig!!

Marie-Anne-José zei

Ook al zijn het er maar twee, ze zijn beide heel erg mooi. Groetjes Marianne

Katrien zei

Dan zeg ik toch twee blokjes erbij,en das ook wat hé.

AnitaS zei

Maar twee, maar ze zijn wel heel mooi. Succes met uitzoeken van de sashings.

pauline zei

Mooie blokken, en twee is beter dan geen! Birds in the Air had ik er deze maand ook bij.
Gisteren zag ik bij onderstaande blog een aantal manieren om de bloemen door te quilten. Misschien dat je daar wat aan hebt.
http://kijkdaaris.web-log.nl/kijk_daar_is/
groetjes,

Mascha zei

Het zijn hele mooie blokken die je gemaakt hebt. Vooral de tweede vind ik erg mooi.
Groetjes Mascha

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Hallo ,ik ben zo'n beetje aan het rondsnuffelen op internet omldat ik net mijn eerste patchwork les achter de rug heb en alles is erg nieuw voor me .......prachtige blog heb je en je maakt super mooie dingen !

Diana zei

Twee is beter dan een en die birds in the air is best een bewerklijk blok.
Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen voor je sashings.

groetjes, Diana

conny's quilts en creaties zei

Twee heel mooie blokjes hoor! Die met de kleine driehoekjes is veel werk geweest!

Berna zei

Mooie blokken en de stofkeuze is ook erg mooi. Wordt vast een warme deken zowel van kleur als om onder te kruipen.

Anoniem zei

Ik vind het twee hele mooie blokken.

Else zei

Het zijn weer schitterende blokkies voor je wijfies quilt! fijn weekend, Else

Erna zei

Maar twee zeg je, ik zou twee jaar over één doen :)
Liefs
Erna

Marion zei

Je hebt weer twee mooie blokken gemaakt. Het Birds in the Air blok heb ik ook gemaakt. Was leuk om te doen.

Franny zei

Je blokken zijn weer mooi geworden. Vooral die stof met al die kleurtjes vind ik mooi.
groetjes Franny

Rina zei

Wat een mooie blokken heb je gemaakt. Ik ben benieuwd hoe de hele quilt er bij jou uit gaat zien.

qm zei

wat een prachtige blokjes. knap hoor.

Annelies zei

Je hebt er weer mooie blokken bij Cisca !

Inge Slaats zei

Mooie blokken, Cisca! Ik heb dit boek ook liggen, maar wacht nog maar een poosje. Je weet het wel hè, nog genoeg te doen.

Fijne dag!
Inge

PS: wat ziet je weblog er leuk uit met die Halloweenfoto erboven!

Corrieneeltje zei

Mooie blokken Cisca en ik val altijd snel op zwart, erg mooi, maar ook de vogeltjes zijn erg lief.

Hennie zei

Je hebt er weer twee mooie blokken bij.
Groetjes Hennie.

Karen zei

Can't wait to see this quilt all together!

Anoniem zei

[url=http://levitranowdirect.com/#bbuxw]levitra 20 mg[/url] - buy levitra , http://levitranowdirect.com/#figmz levitra 10 mg

Anoniem zei

[url=http://datingdirectlyservices.com/#vvazf]guys dating[/url] - online dating , http://datingdirectlyservices.com/#gbfjd dating seeking