Volgers

vrijdag 10 april 2015

De Band Sampler en de kannetjes



Na een week flink in de lappenmand te zijn geweest, 
krabbel ik weer een beetje op.


De "meloenen"rand van de Sampler is op tijd 
klaargekomen
voor de nieuwe zending kwam.


En het middenblok van de Gossip is qua applicatie
ook af.
Ik twijfelde heel erg 
aan deze drukke achtergrond,
en wilde eerst opnieuw beginnen,
maar denkend aan al die steeltjes die ik opnieuw moest doen,
koos ik de gemakkelijkste weg en
ben doorgegaan.
En uiteindelijk vind ik het toch wel leuk!

En dan weer uit gaan rekenen hoe groot de blokjes eromheen 
moeten worden en gaan tekenen,
jammer dat de patronen er alleen met de maat opstaan,
 anders hoefde ik het alleen maar te verkleinen.


Dan nog een tweede kannetje,


en een broken dishes blok,


en nog een kannetje,


en het laatste broken dishes blok.
Voor wie het patroon niet kent,
de kannetjes worden met de broken dishes afgewisseld.

Nu verder met het de volgende Band Sampler rand,
een hele mooie!
Èn natuurlijk veel blogs lezen,

Liefs,

Cisca

15 opmerkingen:

Conny's-blog zei

O er zijn wat mensen al ziek geweest he deze tijd. Fijn dat het beter gaat. Je quiltwerk is weer erg mooi hoor..............liefs.Conny

Ineke zei

Ook ik ben al vanaf de Pasen behoorlijk verkouden, maar gelukkig niet erg genoeg om thuis te blijven van werk. Wat een schitterende blokjes en die kannetjes zijn snoepies.
Succes verder en beterschap.
Liefs, Ineke

Geef een beetje Liefde door zei

Wat ziet dat er allemaal mooi uit!!
Ik ben beetje jaloers, ik zou graag willen dat ik het ook nog kon doen.
Maar helaas....
Ik heb gelukkig wel iets anders gevonden om mee bezig te zijn.
Ik ben een blog begonnen om kleine stichtingen, goede doelen en leuke tips extra aandacht te geven.
http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.com
Als je nog ideetjes weet, dan mag je het gerust laten weten.
Groetjes van Marianne

Annie Kingma zei

Het midden blok is mooi en vrolijk, en de kannetjes en de blokjes
Fijn dat je weer opknapt, word mooi weer, lekker naar buiten
Groetnis Annie.
Fijn weekeinde

Monica zei

Wat is het applicatiewerk van de gossip mooi geworden, en inderdaad die achtergrond doet het echt leuk. succes met de rest

Martine zei

Vrolijk je Gossipblok. Groot gelijk dat je het niet veranderd hebt.

BezigeBijMirjam zei

Band Sampler, kannetjes, gossip.....allemaal even mooi! Fijn weekend!

carina zei

Er zijn heel veel mensen ziek zwak en misselijk geweest maar het zal wel goed komenn u met het lekkere weer. En oh wat zijn je randjes leuk en de gossip ook. Ik hou wel van een wat afwijkend blokje. Ze zeggen dat dat de quilt levendig maakt enfin ik vind hem eigenlijk errug leuk.
Nou herstel ze verder en nice weekend

Leeanne zei

I hope you are well on the mend. Always love work to see on your blog. Your Gossip background is cheerful

Anoniem zei

Mijn eerste reactie was: wat een leuke achterkant met die stipjes-stof, dus niets te druk, vond ik. En wat een mooie blokjes. Kortom, allemaal heel erg mooi en mijn smaak. Fijn weekend nog. Groetjes Wilma

Joyce zei

Wat een gezellige randen en blokken :-))

Guusje, zei

Nog veel beterschap. ik hoop dat je je snel weel beter gaat voelen. De Band Sampler en de Gossip worden erg mooi. Het broken dishes blok vind ik ook zo mooi en leuk.

Chris zei

Ook griep gehad Cisca? Die blijft vervelend lang hangen, maar met wat meer zon kom je er snel helemaal boven op.
Je bent met veel leuke verschillende dingen bezig, heel afwisselend.

Brigitte zei

I love that applique'ed center block very much. And these jugs and broken dishes blocks are all so very beautiful, too.

jolanda zei

Dus jij had het ook al te pakken. Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent in ieder geval.
Leuk patroon die broken dishes hé? En ik vind jouw Gossip blok ook best wel heel leuk geworden hoor... erg fleurig met die stipjes achtergrond. ;-)