Volgers

zondag 4 oktober 2015

Lekker quilten, huisjes en de Stonefields



Ja, zo ben ik eindelijk aan het prikken geslagen
en ik vind het gelukkig weer ouderwets leuk om te doen...
Eerst met de Reiko Kato Mystery begonnen,
maar ik wil toch eerst de ROM afmaken.


De foto hierboven
is van het begin, maar ik ben
inmiddels veel verder.
Tussendoor een week ziek geweest, dus toen konden m'n 
kapotte vingers goed helen.


Toen we Dear Jane bee bij Hennie in Maassluis hadden,
heb ik eindelijk haar beeldschone huisjesquilt
gefotografeerd.


Hierboven wat meer van de bovenkant, maar aan de zijkant ontbreekt wat, 
daar zat blijkbaar een muur.
Jammer dat hij in een donkere gang hangt,
hij verdient echt een lichtere plaats!


Volgende keer de Stonefields weer,
hij ligt nu even stil, 
maar de blokken van maand 2 zijn bijna af.
En morgen kan ik, nu ik weer beter ben,
 weer gezellig naar onze
maandagmorgen bee.
En misschien deze week met Marijke
naar de handwerkbeurs in Rijswijk!
Nu fijn voor genieten!

Fijne week!

Love, Cisca

13 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat heerlijk lekker aan het quilten. Het ziet er mooi uit. En wat een mooie huisjesquilts. Gelukkig ben je weer beter.

Annie Kingma zei

Het ziet er mooi uit, en fijn dat je weer beter bent.
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Wat een aparte huisjes quilt zeg...................liefs.Conny

pasja zei

Cudeńka :)

Sis Voorn zei

Ik heb dit weekend de glider van Millers quilting en de duimvingerhoed leren kennen, perfect tegen zere vingers ;)
Ben het met je eens, de huisjesquilt is beeldschoon !

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk dat je weer opgeknapt bent.
Lekker weer aan de slag
groetjes
Wietske

Karen zei

The house quilt is wonderful.

Leeanne zei

So much beauty! STUNNING! The house quilt is lovely, so different.

marga zei

Prachtige werkstukken en zo mooi door gequilt.
Groeten
Marga

Chris zei

Ontzettend leuk zeg, die huisjesquilt, zó origineel!
Je quiltwerk wordt ook zo mooi, een top gaat dan echt leven, vind je niet? Altijd veel werk, maar o zo de moeite waard!

Ineke zei

Wat heerlijk om te quilten, vind de maanden van de herfst echt geschikt ervoor! Benieuwd hoe de quilt gaat worden. En wat een schitterende huisjes-quilt, prachtig!!!
Liefs, Ineke

Brigitte zei

Good to read that your broken finger has healed.
You have some great quilting projects on the go, I'm always in awe when I come to your blog. Hnnie#S House quilt looks gorgeous, too.

pasja zei

Życzę Wesołych Świąt oraz sukcesów i pomyślności w Nowym Roku 2016 :)