Volgers

dinsdag 29 maart 2016

Weer een nieuwe Susan Smith quilt en een giveaway gewonnen

                                      En ook ik ben ervoor gevallen,
de nieuwe mystery Bom van Susan Smith.
Vanmiddag heb ik een eerste begin gemaakt, de cirkels.


Het begon met de stof van de middencirkel, 
die ik bij iemand op Facebook zag,
en waar ik meteen op viel.

Dus gevraagd uit welke quiltshop hij kwam, 
en meteen besteld...

Eigenlijk wilde ik die quilt (nog) helemaal niet maken,
ik heb nog genoeg liggen,
maar ja, hoe gaat dat...
Dus toch!


Voor de achtergrond ben ik naar het Quilter's Palet getogen, 
waar Marijke en ik nog pas geweest waren,
maar ja, toen wist ik het nog niet.

Ze hebben daar wel 10 kleuren Moda ecru stof,
zodat ik het niet aandurfde hem in de wegwinkel te bestellen.
Hierboven de vele meters ecru en de stof 
die steeds terugkomt.

Jammergenoeg vind ik de stof die ik met Marijke kocht nog mooier, 
maar daar heb ik maar 15 cm van, en
om nou daarvan ook nog 1 1/2 meter te kopen....


Kijk, hier is hij, hij is wat rustiger,
en wat makkelijker te combineren, denk ik.

En dan heb ik ook nog een giveaway gewonnen.
Sis (klik) had haar Gossip af, en ik was één van de gelukkigen haar 
afsnijdsels te winnen.


 Ze worden bij mijn Gossip lapjes geborgen,.
Voor later...dankjewel, Sis!

Liefs,

Cisca

9 opmerkingen:

marga zei

Ja hoe leuk is deze quilt. Kan mij voorstellen dat je voor de plaatjes gevallen bent. Zo moeilijk om de juiste stofjes te vinden er is zoveel te koop en altijd maar de vraag hoe het uitpakt als de quilt klaar is.
Wens je veel succes.
Groeten
Marga

Else zei

Wat leuk dat je ook aan de quilt gaat beginnen! Ik kijk uit naar je vorderingen, je middenstofje is LIEF. Zwaaizwaaai

Chris zei

Dat wordt vast een snoep van een quilt, die Mysterie. Kan me heel goed voorstellen dat je daar voor viel.
Wat heb je geboft met die giveaway, zulke leuke stofjes!

Martine zei

Wat heb je een beelderig stofje voor de middencirkel gevonden.

Sis Voorn zei

Heel graag gedaan ;-)
Wat een schattig nieuw project !!! We zijn niet te stoppen, soms is het echt een verslaving .....

Leeanne zei

you are on a winning streak! I must pop over and see the other Gossip quilt.

Anoniem zei

Ja, je moet al stevig in je schoenen staan, wil je niet mee doen aan al de verleidingen die je langs ziet komen. Wat een prachtig stofje voor dat middenstuk en de achtergrondstof is ook mooi gekozen. Veel succes ermee. Groetjes Wilma

Brigitte zei

What a great start on a new quilt.

pasja zei

Piękny blog :) pozdrawiam :)