Volgers

dinsdag 12 april 2016

De Sunbonnets echt af en quiltbeurs Rijswijk


Ja, nu is hij echt af,
en wat is hij leuk met die stukjes langs de rand...
ik ben er zo blij mee!


Nu alleen nog ophangen,
ik kreeg goede suggesties, bedankt voor het meedenken,
ook degenen die ik niet per mail kon bereiken.










Marijke en ik zijn zaterdag naar Rijswijk geweest,
heel gezellig,
en veel mooie lapjes gezien.

Van een paar quilts foto's gemaakt...



Wat knap gemaakt de twee hierboven ...


En deze grachtenpanden, spiegelend in het water...


We zijn nog een klein stukje de poppenhuisbeurs op geweest,
en zagen daar deze naaimachine 'hoes' als quiltwinkel.


...En  een huiskamer in een oude radio..
Ik heb nog meer foto's gemaakt,
maar daar spiegelde zoveel licht in,
die konden gelijk de prullenbak in.


En dit is mijn buit,
niet alles voor mezelf,
er zitten ook lapjes voor twee cadeautjes bij.


Nog een pakketjes voor twee flipfloptasjes,
en een ketting om zelf te maken,
die ga ik gauw maken,
dus tot volgende keer.

Liefs,

Cisca

13 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ziet je quilt er geweldig uit !!!

Rita zei

Wat is de Sun Bonet prachtig geworden.Helemaal te gek.
Groetjes Rita.

marga zei

Het is zo'n lieve quilt geworden met al die spelende kindertjes en het prachtige quiltwerk.
Kan mij voorstellen dat je er blij mee bent. Ik was niet in Rijswijk maar de twee quilt met mensen figuren hebben ook in Oldenzaal gehangen. De Poaskearles lopen iedere jaar met Pasen door het dorp Ootmarsum. Het zijn er 8 in totaal en voorwaarde is wel dat ze ongehuwd zijn.
Het is een traditie en een hele bezienswaardigheid waar heel veel mensen op afkomen.
En als je er meer over wilt weten wikipeda kan er meer over vertellen.
De andere quilt met mensen van over de hele wereld is ook heel mooi en prachtig gemaakt.
Groeten
Marga

Raewyn zei

COngratulations on such a beautiful finish Cisca - I love it!!

Sis Voorn zei

Wat een snoepje is je Sue Bonnet Quilt! !!!

Martine zei

Lieve quilt is het geworden en leuk met die stukjes langs de rand.
Daar heb ik me niet aan gewaagd.

Leeanne zei

Sweet little sun bonnets! Pretty!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig, wat een mooi resultaat!!!!!

Brigitte zei

This is such a fantastic quilt with all the little children playing on the playground. Gorgeous finish, Cisca.

Conny's-blog zei

Wat is die sue bonnet quilt van jou geweldig mooi gemaakt zeg.
En prachtig door gequilt, mag je trots op zijn............liefs.Conny

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt is het geworden en wat leuk dat je naar Rijswijk bent geweest. Je hebt daar mooie aankopen gedaan.

Ineke zei

Je Sunbonnet is prachtig geworden! En prachtige buit van je bezoek aan de quiltbeurs!
Groetjes, Ineke

truongmuunghenhan zei

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chuyên võng điện máy đưa võng hay võng điện cho bé và chia sẻ kinh nghiệm giúp quý khách biết cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như máy đưa võng loại nào tốt nhất cho giấc ngủ của bé.