Volgers

vrijdag 2 december 2016

Ja, ik ben er voor gevallen,
voor
'Winter Wandering', 
van
Ellen van Ellie's Quiltplace,
Els van Bobbin, 
Gail Pan en 


Dit is het eerste blok, van Ellen,
inmiddels zijn ze er alle vier,
en ze zijn zo leuk.
Ik heb mijn eigen stoffen en kleuren genomen,
maar je kunt er ook stof, door Ellen ontworpen,
voor kopen.


Dit engeltje heb ik al een aantal weken 
geleden
gemaakt, en dus
heb ik toch een Raggedy Annie,
al is het maar een kleintje.

O,
 en Els heeft ook nog een free BOM, 
het eerste blokje voor januari is er al,
op haar blog kun je lezen hoe je het downloadt.


Prettig weekend allemaal,
(en misschien een prettige Sinterklaasavond),

Liefs

Cisca

11 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Ze zijn allebei leuk, de winterwandering en de bom van Els.
Ook je engeltje is een schatje net als de quilt waar ze op ligt.
Groetjes Marja
🎄🎄🎄

Ineke zei

Het begint steeds harder te kriebelen om toch maar deze quilt te maken, maar ben met zoveel bezig. Deze van jou is zo mooi! De Bom van Els ga ik wel doen.
Liefs, Ineke

Leeanne zei

I am on love with your little snowmen!

Ellie's Quiltplace zei

Schattig blok! Heel veel plezier met de volgende 3! :o)

Guusje, zei

Beide zijn ze leuk. Je hebt er mooie blokjes van gemaakt.

marga zei

Wat is dat een leuk blok geworden.
Fijn weekend.
Marga

Chris zei

Leuk Ciska allemaal. Als die dingen ziet, begint het bij mij ook te kriebelen.

Rosa zei

Both are so beautiful!

Have a great Advent season.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Schattig dat eerste blok !

Régine zei

Wat leuk dat jij ook voor de Winterwanderingquilt "gevallen" bent: het is een heel mooi blokje!
Leuk project, hè.
Ik ben al benieuwd naar je volgende blokken😊.
Groetjes, Régine.

Brigitte zei

So lovely, these snowmen.