Volgers

maandag 16 januari 2017

Zo zijn ze ineens alle vier af,
De hoekblokken van de Rowdy.
(Ik heb niet met bleekwater geknoeid,
maar de zon gaf een streep op de foto,
heerlijk dat hij scheen)


Deze had ik al eens laten zien...


Bij dit blok kwam ik er van de week pas achter
dat ik vergeten had 
een lieveheersbeestje te appliqueren...


en daar er geen plaats was
voor de normale maat,
heb ik er maar één in mini formaat
gemaakt...


Dit blok wijkt heel erg af van de 
andere drie,
maar dat geeft waarschijnlijk
een speels effect...


en dit is dan het vierde blok,
dat door de lieveheersbeestjes mijn
favoriet is.

En zo zit ik er weer helemaal in,
in de 'Rowdy'.
Maar ik ben nog maar bij maand vier, 
en er zijn tien maanden,
dus voorlopig ...

De kerstquilt is even op een hoop gegooid,
de kleuren van de randen 
vind ik,
(en de bee leden waren het helemaal met me eens) 
niet mooi bij elkaar,
dus moet het wat anders worden.
Maar dat is een zorg voor later.

Heb een gezellige week,

Liefs,

Cisca

10 opmerkingen:

Carolien zei

Het ziet er weer prachtig uit!

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Dat worden mooie hoekjes. Succes met de overige blokken.

Martine zei

Wat verzint Susan toch een leuke quilts. Deze blokjes zijn ook al zo lief.

Brigitte zei

The four blocks are so sweet with all the lady bugs.

BezigeBijMirjam zei

Mooie blokjes weer Ciska! Ik vind lieveheersbeestjes ook zo leuk. Vroeger heb ik een keer op de mouw van een bloesje voor mijn dochter grassprietjes geborduurd met allemaal lieveheersbeestjes erop. Zo schattig. En onlangs heb ik voor de speldenkussenruil bij connysquilts.blogspot.nl nog een speldenkussen met een kransje van lieveheersbeestjes gemaakt. Op het blog van Conny kun je de foto's eventueel zien. Fijne dag!

Marja Rijnsburger zei

Je bent al hartstikke ver hoor, ik ben nog maar met blok 1 bezig !
Wat een leuke hoek blokken zijn het geworden.
Bovendien is het ook leuk om af en toe eens af te wisselen.
Er is ook zoveel moois te maken.
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja
✂✂✂

Guusje, zei

Mooie blokken zijn dit. Je bent al verder dan ik ik moet er nog aan gaan beginnen.

Wilma Kuin zei

Mooi!! Zag al wat langskomen op facebook,.. denk snel naar je toe!

Ineke zei

Wat een mooie blokken!!!

marga zei

Wat een lieve blokken met die beestjes en bloemetjes.
Groeten
Marga