Volgers

zondag 3 maart 2019


De top van 'In my Garden'
is af. 
De randen heb ik samen met Marijke en Monique in haar 
mooie winkel 'Moniquilt' uitgezocht.
Er is om de veertien dagen een gezellige bee,
waar je onder het genot van koffie, thee en wat lekkers erbij,
elkaars werk kunt bewonderen,
bij twijfel raad kunt geven,
terwijl er ook nog steekjes gezet gezet worden.


Inmiddels is de 'Garden" gedubbeld
en
ga ik nog lekker een tijdje doorpitten vanmiddag.


Vorige maand had ik mijn Rowdy bij me,
nog steeds
alleen het middenstuk, ik ben inmiddels
de tweede rand
aan het doorquilten.

Dit was het weer,
fijne week!

liefs,

Cisca

8 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Prachtig mooi quilt De Garden
Succes met het door pitten
Het is er weer voor.
Groetnis Annie

Annelies zei

Wat is dat mooi geworden !!

Ineke zei

Wat is de Garden prachtig, succes et het quilten. Ook je Rowdy is een beauty!!!

marga zei

Mooi geworden hoor, borduren en mooie figuurtjes lijkt mij leuk om te maken.
Succes met het doorpitten van de Rowdy.
Groeten
Marga

BezigeBijMirjam zei

Mooi geworden deze In the Garden quilt. Weer een top af Cisca!👍🏼🤗

Raewyn zei

Two beautiful quilts!!

Conny's-blog zei

Twee prachtige werk stukken heb je gemaakt hoor..............liefs.Conny

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Your Garden blocks are beautiful. Happy Stitching from me in Canada!