Volgers

zondag 15 september 2019

Wat zal ik doen...




Aan allebei de kanten
van de Rosa Biddlecombe zijn 
nu twee rijen van zeven blokjes genaaid.

Er 
horen drie van deze randen aan te komen, maar
 ik ben bang dat de quilt
dan te groot wordt.

Want ik denk niet dat ik hem op bed wil hebben
(er liggen nog twee grote te wachten om afgemaakt 
en/of gequilt te worden),
en voor de muren 
is er al gauw 
 geen plaats voor zo'n grote quilt.

Dus maak ik nu eerst 
aan elke kant ook twee rijen van de andere blokjes,
dan kan ik beter zien 
hoe het wordt.


Wordt vervolgd!

Liefs,

Cisca

9 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat is het fijne van een quilt je kunt het zo groot maken als je zelf wilt. Als de verhoudingen maar blijven kloppen. Veel plezier.

Coby Breitner zei

Goeie keuze toch, mooi hoor de Rosa!

quilting Jeannet zei

Je hebt gelijk, ik heb hem ook kleiner gemaakt omdat ik hem aan de muur wilde kunnen hangen, 150 vierkant, en ik vond eerlijk gezegd de tweede rand te onrustig er bij, dus heb ik alleen de rondjes gedaan, en afgewerkt met een mooi randje, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Judith zei

Dan maak je hem toch zeker kleiner? Het is inderdaad een grote quilt, volgens mij 1.95 in het vierkant. Het ziet er prachtig uit. Fijne dag,

Ineke zei

Je eigen draai er aan geven, klein blijft het ook een mooie quilt!

Annie Kingma zei

Een prachtig quilt, al maak je hem iets kleiner.
Het is je eigen keuze toch, ik zeg altijd alles mag, en niets hoeft.
Groetnis Annie

Karen zei

Your Rosa quilt is very pretty. The triangles so precise. Well done.

Lida zei

Oh Ciska hij wordt enig! Maar ja ik ben gek op geborduurde quilts en deze is enig! Ben heel benieuwd hoe hij straks uit gaat zien, veel plezier met de steekjes, Liefs
Lida

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

This is very beautiful and so perfectly stitched. I love it. Happy Stitching from me in Canada.