Volgers

dinsdag 29 december 2020

Stonefields


Weer even een berichtje van mij. 

De Stonefields is als eerste afgekomen. 

Heel veel steekjes, en

op het laatst lekgeprikte vingers 😉

maar het resultaat maakt altijd alles weer goed.

Ik ben heel blij met de rand, die ik bij Moniquilt gekocht heb.

Door de 'Lockdown' blokken op de hoeken

werd hij wel wat groter dan

de bedoeling was, omdat ik geen heel grote quilts meer wil maken,

maar,

zo is het nu toch een echte 2020 quilt geworden.

Het is de bedoeling dat

hij op de plaats van de St Neott Band Sampler komt,

maar 

dat komt nog, voorlopig vind ik het zo ook leuk.


Ik wil iedereen een heel gelukkig en vooral gezond 2021 wensen, 

en hopen dat het corona vaccin 

ons gaat beschermen,

zodat we weer wat meer vrijheid krijgen en er minder mensen sterven...

Laten ze maar gauw met vaccineren beginnen.


Liefs,

Cisca

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi je quilts ,heerlijk als een project af is.
Hoop dat er nu genezing komt voor dit virus ,ben alleen bang dat er altijd weer ziektes zullen opduiken waar mensen aan overlijden .
De overbevolking zal hier door toch tegen gehouden worden .


Gr Annette .

Conny's-blog zei

Prachtige quilts en zo mooi bij elkaar zo.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar............liefs.Conny

Coby Breitner zei

Ohh wat zijn ze mooi geworden. Op de achtergrond zie ik de st neo band sampler hangen, die stond altijd in jouw hoofd bovenaan. Daar zatgik die en ben die toen ook gaan maken. Jij gebruikt ook van die mooie kleuren. Ben jij nou de Ciska die ook altijd op de bee op donderdagavond is?
Groetjes Coby

Quiltpassion.blogspot.com zei

Nee Coby, ik ben altijd op de bee van vrijdagmiddag. dankjewel voor je reactie, en de anderen ook. Groetjes, Cisca

Sylvia`s Quilts zei

Mooi zo een brede rand om de quilt, doet het altijd wel goed!
Jij ook fijne jaarwisseling en inderdaad laten we hopen op een "nieuw"2021!
Groetjes Sylvia.

marga zei

Mooie quilts en ook voor jou de beste wensen voor 2021.
Groeten
Marga

frameless mind zei

Dag Cisca,
Wat een gezellig hoekje heb je daar gemaakt met die twee quilts bij elkaar. Ze passen zo mooi bij elkaar. Ik vind het kleurenpalet van beide quilts erg mooi. Ook de randstof Voor de Stonefields quilt is een geweldige keuze geweest. Helemaal top!!
Groetjes,
Liliane