Volgers

dinsdag 16 maart 2010

Trick-or-treat en een mooie spreuk

Hallo allemaal,

Deze week twee mandjes gemaakt,  één randblokje is niet afgekomen. Van de nine-patches zijn er nu vier, dus nog negen mandjes te gaan, als ik goed geteld heb. Ik ga hem straks nog zo leuk vinden, dat ik er nog meer wil maken. Maar nee, hoor, hij wordt qua maat net goed.










Verder alleen wat  geborduurd, ik was van plan iets voor Pasen te borduren, maar vond dit patroon als freebee bij Plum Street Samplers en heb dat eerst gemaakt. Een mooie en ware spreuk, vind ik. Er moet nog iets aan om op te hangen, maar dat komt nog.

















Gisteren na de bee even naar Action geweest en deze vogelkooi gekocht. Ik had hem al eerder zien staan, maar wilde eerst meten of hij in de vensterbank zou passen. Gelukkig ging dat makkelijk en hij staat erg leuk. Nu nog vogels maken die erin en eraan moeten komen. Ik heb zolang even het kuikentje eraan gehangen, dan is hij niet meer zo kaal. Is hij niet leuk voor 7,95 Euro?! Ik houd erg van nieuwe dingen voor ons huis, en dit soort dingen kunnen zo na een tijdje weer weg. Zei zij, die liefst alles wil laten staan, maar wel steeds dingen wil toevoegen. DH houdt dat goed in de gaten en zegt steeds, dat als ik iets koop, ik ook wat weg moet halen. Maar dat vind ik nou zo moeilijk. Hebben jullie dat nou ook, of zijn jullie minimalistisch?























Groetjes, 

Cisca

17 opmerkingen:

Anoniem zei

DH is wel streng, maar heeft wel gelijk eigenlijk, toch?
Maar ik vind het ook moeilijk hoor. Ter compensatie kun je het op Marktplaats zetten, en als je het verkoopt dan kun je van dat geld weer iets anders kopen ;-))
Fijne avond!

Lida zei

Oh wat herkenbaar, gisteren een hanger gemaakt, vraagt mijn DP waar die nou weer moet komen, wat snapt die man niet? Gewoon ergens!! Dat zie ik nog wel, toch?? Maar waar heb je een vogelpatroontje vandaan, heb nog een lege kooi op de kast staan en was al op zoek naar een patroontje, nog niet gevonden! Maar nu even over je mandjes, wat schiet je al lekker op en wat zijn ze toch leuk, misschien ooit?? Veel plezier met het maken van de laatsten!! Groetjes
Lida

Dorine zei

Heerlijk hoor gewoon doorgaan met kopen en je huis zelf mooi maken.
groetjes Dorine

Sylvia zei

Na onze verhuizing uit Frankrijk hier naar toe, hebben we de stijl van de inrichting helemaal omgegooid. Hééél vééél weggedaan en het nu wat strakker gehouden. Maar in zo'n winkel als de Action, kun je het moeilijk weerstaan!
Ziet er leuk uit hoor! Gr.Sylvia.

Anoniem zei

Your baskets are so pretty Cisca, I also LOVE the sage green fabrics behind them, they are beautiful.

Jossie zei

Wegdoen is moeilijk en dat kun je een man niet uitleggen. En net die kleine spulletjes maken het zo gezellig.

Yvonne aka sommeke zei

Schattige mandjes weer Cisca!
Hier zegt het verstand toch ook dikwijls : "néé, niet kopen" maar 't hart werkt niet altijd mee ;-)

ria vogelzang zei

Gezellig hoor!! Gewoon doorgaan met gezellig maken en zeggen tegen je DH dat je ook vooral voor hem doet!!
;))

WilmaKuin zei

Prachtige mandjes weer. wat eronder ligt ziet er ook niet te versmaden uit...

Dingen wegdoen?? Wat is dat??
:o)

Guute zei

'k Wou dat ik verstandig was, maar dat ben ik dus duidelijk niet. Alles blijft en er komt steeds bij. Je bent niet alleen met dat probleem.

Anja.M zei

Je mandjes zijn weer mooi.
En ik ben nog al minimalistisch dus kopen doe ik niet veel voor in huis, heb namelijk een hekel aan stof vegen, vandaar.

Annelies zei

Wat een leuke mandjes heb je weer gemaakt. Minimalistisch ? Beslist niet.

Else zei

Erg mooi je mandjes, en LEUK dat kooitje! Oh nee ik ben echt niet minimalistisch, zal van de week een rondje pasen voor je doen. Fijne dag, Else

Daniëlle zei

Wat een lieve mandjes weer! Minima....minima... mijn vingers kunnen het niet eens tikken hihi!! Nee hoor, gewoon gezellig maken1 Hier wisselt het nog wel eens, gaat zeer zelden iets weg, het is net een doorlopende tentoonstelling hahahaha! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

quilting Jeannet zei

Geen betere raad dan voorraad! ik heb thuis ook net ene kleine museumpje wat steeds wisselt met de seizoenen, mannen.....die denken toch echt anders dan vrouwen. Je mandjes worden erg mooi.

groetjes, jeannet

Mylene zei

LOve the baskets and that freebie finish-hope to do it one day.

ps. thanks for follorwing my blog which leads me visit yours.

Erna zei

Het zijn erg leuke mandjes geworden. Groetjes, Erna