Volgers

zaterdag 18 januari 2014

Toch gevallen..... en een winters Sunbonnetje

Hallo allemaal,


 ... Maar (nog) niet voor de randjes. Dit is een patroon van Jardin Prive, dat in 2013 vijf maanden lang in mijn mail zat. Maar het lukte maar niet om het te kopieeren. Ik zag inmiddels hem bij anderen, dat ze  hem al af hadden, en, inmiddels met een andere computer en een nieuw programma, probeerde ik het nog eens, en toen lukte het gelukkig wel.



En toen kon ik me niet meer inhouden en ben ik begonnen. Wel met deel vijf, dan kan ik mooi naar boven werken. Zodoende komt er op het ogenblik, behalve quiltsteekjes aan de DP, weinig appliqueer steekjes uit mijn naald.


Toch is er inmiddels een winters sunbonnetje af, behalve het lijntje naar de sneeuwbal, en de franje aan de sjaal, die komen nog.

Vandaag weer gezellig naar de bee bij Dini. Fijne week nog,

Groetjes,

Cisca


5 opmerkingen:

Leeanne zei

I like the little person throwing the snow ball. Nice neat applique.

Lida zei

Wat een leuk borduurwerkje, kijk daar hou ik nu van, gave kleurtjes en ik ben heel benieuwd hoe de rest wordt!
Groetjes
Lida

Ulla's Quilt World zei

So lovely! :)
Hugs, Ulla

AnitaS zei

Mooi borduurwerk is het. Je winterkindje is ook weer zo leuk.

Het lieve hemeltje. zei

Wat een lief borduurwerkje..
Nou he? wat een hype is dat randje van de week.
Maar het is dan ook wel heel leuk.

Liefs,Ciska