Volgers

dinsdag 6 juni 2017

"Vakantiewerk"

Onze vakantie op Samos zit erop.
Voor het weer hadden we niet hoeven gaan, 
hier was het een tijd 
zelfs iets beter,
alleen de laatste dagen werd het 40 graden,
toen was het wel heel warm.


De beugeltasjes 
uit het vorige blogje zijn goed terecht gekomen,
en er is ook 'vakantiewerk' gedaan,
dit schapentopje is
gemaakt...


appliqueren deed ik buiten,
blokjes maken binnen.

Ik was weken van tevoren bezig geweest met
alle voorbereidingen,
ik had ook een hele border van de Rowdy
voorbereid.
Die is voor de helft gemaakt.


Dus al met al niet slecht...


En dan dit kleine meisje, eigenlijk 
een stitchery,
daardoor was ik een bang dat de piepkleine stukjes van
de haren niet goed zouden lukken.

Maar het is gelukt,
en ik vind het een schatje!
Het is een (eigen) blokje voor de Stonefields.

Doordat we voor de 4e keer in Kokkari (Samos)
waren, hebben we niet veel foto's gemaakt.


Hier ons uitzicht vanaf ons grote balcon...
wat is die bougainville toch mooi, hè!


DH op het balcon...


En een nieuwe foto van mij voor Facebook,
anders blijf ik altijd dezelfde,
en val ik in het echt zo tegen, haha!


Een plaatje vanaf de plaats waar ik stond.


De eerste quilt die de (Franse) eigenaresse van 
ons appartement maakte,
zo jammer, 
dat ze niet doorquilt.


En boven ons bed een vlinder in naaldkant.

En zo ging ik moe weg,
en kwam moe weer terug,
maar...
het was het waard!

Liefs,

Cisca

10 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Dat is niet zo fijn Cisca dat je moe weg ging, maar toch ook weer moe terug bent gekomen. Ben je ziek? Heb ik iets gemist?
Het lijkt me dat jullie daar op Samos een prachtig appartement hebben. Heerlijk groot balkon met mooi uitzicht op de bougainville. Je hebt toch nog heel wat steekjes gezet tijdens de vakantie. Leuk schapenquiltje, schattig blokje voor de Stonefields, al een heel stuk en ook erg mooi voor de Rowdy. Goed hoor! Prettige week! Helaas is het weer wat minder, maar dan kunnen we weer andere dingen doen. Groet, Mirjam

Leeanne zei

Looks like a lovely place to stay! I adore your little sheep........your applique is very pretty.

Quilting Moesje zei

Wat prachtig de bloemenzee vanuit je balkon :o))
en lieve en mooie lapjeswerkjes heb je gemaakt !

Lida zei

Prachtige omgeving daar en wat een leukerd is dat meisjes blokje! Je hebt veel gedaan en toch ook heerlijk kunnen genieten, nu lekker bijkomen van de reis en kalm aan doen, volgende week wordt het weer hier weer geweldig! Knuffel
Lida

Marja Rijnsburger zei

Jammer dat het weer niet zo mee zat op Samos.
Maar gelukkig hebben we dan onze handwerkjes nog 😀.
Wat heb je veel gedaan zeg.
De rand om de Rowdy Flat library quilt wordt echt heel mooi en wat een lief extra blokje voor de Stonefields.
Een fijne week.
Groetjes Marja
🌞🌞🌞

Brigitte zei

Those little sheep are so lovely. And so is the cute little girl.
Nice pictures from your holidays.

Raewyn zei

Hi Cisca, I have had a n enjoyable catch up of your blog. Your work is beautiful - even if you wreen't happy with the insect legs! It sounds like you had a great time away - it looks like a gorgeous place to stay. Hugs.

Chris zei

Wat een bloemenzee daar, prachtig! Dat is elke keer weer genieten.
Wat een schatje, dat schapenquiltje, maar ook dat kleine meisje, ontzettend leuk!!

Conny's-blog zei

Prachtige quilt werk ben je bezig zeg........liefs.conny

شركة المثالية للتنظيف zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.