Volgers

maandag 5 februari 2018



Dankjewel voor alle leuke en lieve
reacties op mijn vorige blogje.


Ik zie het weer helemaal zitten, 
gelukkig...


Ik heb de Rowdy Flat Library Quilt...
op mijn bed uitgelegd,
wat niet goed lukte 
Dus het is een beetje een rommeltje.


Vorige week zaterdag ging Marijke stof voor randen voor haar
kerstquilt kopen,
dus mocht ik mee naar Brielle, en daar is zij niet alleen geslaagd,
maar ook ik. 
Janine had een goede oplossing voor de Rowdy,
dus binnenkort meer erover.



Afgelopen week ging ik naar de leuke nieuwe quiltshop
'Moniquilt'
hier in Schiedam-Kethel, een mooie winkel met 
een heel aardige eigenaresse, 
een aanwinst voor Schiedam en omstreken.

Ik zag er haar prachtige Stonefields hangen.
Wat jammer dat ik er geen foto van gemaakt heb.

Monique wilde graag een foto van mijn  
Stonefields zien, en ze vond hem leuk, 
vooral ook de niet bij de Stonefield 
behorende blokjes.
Ik bezie hem nu zowaar
 met andere ogen, 
haha!

Ik ga hem op dezelfde manier afwerken als zij, 
niet zo ingewikkeld, 
en
toch leuk!



En hier de quilt van Marijke
wat een leukerd, hè!


Liefs,

Cisca

8 opmerkingen:

Karen zei

You do such pretty applique in soft colors.

Annie Kingma zei

Wat een prachtig quilt.
Het appliqueren prachtig
Succes verder, het word een pronkstuk
Groetnis Annie

Annelies zei

Wat is het toch een mooie quilt !

Ineke zei

Wat heerlijk dat je het weer ziet zitten, wens je succes met de afwerking van jou quilt!!!
Fijne week

BezigeBijMirjam zei

Fijn voor je Cisca, dat je door bloglezers en door het bezoek aan de quiltwinkel van Monique het weer helemaal ziet zitten met jouw Rowdy en Stonefields. Met nieuwe energie er voor gaan. Veel plezier!

Brigitte zei

Such a wonderful quilt for your bed.
Isn't it great to discover a new quilt shop and admire all the fabrics they have, and also the quilts they display?

quiltsathome zei

Ik vind je Rowdy en je Stonefield quilts beiden erg leuk worden. En wat fijn dat je goed advies kreeg en nu weer verder kunt met je Rowdy.

cocoya zei

Wat is het toch een mooie quilt !

สมัคร D2BET