Volgers

zondag 2 september 2018


Tijdens de afgelopen twee hittegolven was het veel te warm
om te quilten,
en ik had geen zin in de Little Sparrow, dus....


Heb ik een patroon gezocht met kleine blokken,
applicaties met borduurwerk.
Hierboven blok 1.


Ze zijn heel leuk om te maken,
en hoewel ik niet zo van stitchery houd,
om te maken dan...


Het geeft wel een heel leuk effect.


En dit is blok 4


Blok 5


En dat zijn dan de eerste 6 van in totaal 20 blokken.
De cirkels zijn 5 1/2 inch in doorsnee,
en het stitchery-werk wordt steeds meer gepriegel, 
maar 
ze zijn zo leuk om te maken, 
dat
ik bijna niet meer op kan houden...

Groetjes, 

Cisca

12 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ha Cisca, gezellig weer een blogje van jou. Ik geniet altijd van jouw keuzes qua quilts en kleuren. Ook deze blokjes zijn weer heel leuk. Zelf vind ik het maken van stichery's in combinatie met appliqueren en patchwork altijd erg leuk! 🤗

Madammeke Ongeduld zei

vind ze super mooi, zou ze ook willen maken,heb er helaas geen tijd voor

Annemiek zei

Wat een leuke blokjes. Maar wel heel bewerkelijk lijkt me. Veel plezier met de overige 14.

Annelies zei

Wat een leuke blokken !

Leeanne zei

What absolutely gorgeous blocks! Kiwi Hugs xxx

foekie's fashion zei

Wat een leuke blokken. Kleine applicatiewerkjes waren wel te doen met die warmte, je wilt toch wat he. Maar wordt vast een leuke quilt.

Brigitte zei

Oh my, these are so sweet.

Conny's-blog zei

Gezellig weer een blogje van jou.
Maar wat een lieve kleine blokjes ben je aan het maken zeg.
Succes ermee ze worden zo schattig................liefs.Conny

Guusje, zei

Wat een leuke blokken zijn dit. Ik hou ook van quilten en appliceren samen.

Quilting Moesje zei

Leuk en mooi !
Veel plezier met de volgende :o))

mieke zei

Lang niet hier geweest !
De stichery's zien er leuk uit.
De foto's van de quilts ook, ook al zeg je zelf dat er e.e.a fout is gegaan.
Dat is altijd balen en zelf zit je er dan tegenaan te hikken.
Maar na een poos komt het meestal weer goed.
Succes. grtjs Mieke

Radka zei

Sweet blocks :-)
xx