Volgers

zondag 14 oktober 2018

De tweede rij en nog twee blokken...


Na een paar drukke dagen, 
waarin
 we een nieuw raam in de woonkamer kregen, 
en er bijna in het hele appartement 
een dikke laag stof lag,
kom ik er nu toe om weer eens een blogje te schrijven.


Eerst maar een foto van mijn minst
favoriete blok,
maar dat maakt andere blokken weer mooier...



Dit blok is de van die 3e rij...


Ook van de 3e rij, 
dit is 
één van mijn favorieten,

Dat was het weer, 
tot de volgende keer 
:)

Liefs,

Cisca

12 opmerkingen:

Annemiek zei

Goh wat schattig, leuk dat blokje met de pergola, past nog een beetje bij vandaag.

foekie's fashion zei

Wat een lieve, leuke blokjes!

Annie Kingma zei

Wat mooie en lieve blokken.
Groetnis Annie

BezigeBijMirjam zei

Leuke blokjes weer hoor!🤗

Kleurig Handwerk zei

Wat een mooie blokken!!!
Groetjes van Marianne

Patch Marian zei

It's beautiful! Congrats

Ineke zei

Ik vind ze juist allemaal zo mooi!!! Prachtig gedaan!

Conny's-blog zei

Prachtig gemaakt weer zeg...........liefs.conny

Lida zei

Het wordt steeds leuker! De kleurtjes zijn ook zo lief en mooie teksten! Groetjes
Lida

Elvira zei

Me parecen todos encantadores, y seguro que disfrutas realizando caca uno de ellos
Besos

Elvira zei

Me parecen todos encantadores y seguro que disfrutas realizando cada uno de ellos
Besos

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์