Volgers

zaterdag 29 januari 2011

Simone's engeltje

Hallo allemaal,


Deze week startte Simone van Soed idee de verkoop van haar eigen patroontjes. Ze geeft aan iedereen die haar een e-mail stuurt dit patroontje van een schattig engeltje cadeau. Ik heb haar gelijk gemaild en ben er de volgende dag direct aan begonnen. De afwerking  moest even wachten, maar vandaag heb ik een geschikt stofje en wat frutseltjes erbij gezocht om het mooi te maken. Dat heeft altijd nogal wat voeten in aarde, eigenlijk wilde ik een kantje, maar niets was geschikt. Dus is het een zigzagbandje geworden. Als je op Simone's blog gaat kijken zie je ook een lila engeltje dat al door een andere enthousiaste borduurster gemaakt is. Ook al zo'n leuke! Helaas wilden de foto's die ik vanmiddag maakte, niet draaien op mijn blog, zodat deze op het balkon in avondlicht gemaakt is.

Zo, dat was een kort blogje, nog een prettig weekend verder!

Groetjes,

Cisca



14 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat is ie mooi geworden en wat heb je dat snel gedaan. Het is dan ook een echt lieffie.

Erna zei

Hoi Cisca, wat een schatje zeg, ik vind de combinatie stof, draad en frutsel helemaal geweldig
Liefs en een fijn weekend
Erna

Berna zei

Wat een dotje is het he? Ik zag hem ook in blauw. Helemaal leuk. Fijn weekend verder!

Lida zei

Hij is ook al zo beeldschoon geworden en al heb ik wel geschreven ik heb helaas nog geen patroontje ontvangen, maar zal nog wel komen! Ik vind jouw kleurtjes wel heel erg leuk en je frutsels maken het helemaal af! Fijn weekend verder, knuffel
Lida

AnitaS zei

Wat een lieverdje is het geworden. Heel goed gelukt.

AnitaA zei

Wat een schatje en een leuk geheel heb je ervan gemaakt !
Fijne zondag .
Groetjes Anita.

Inge Slaats zei

Wat een leuk patroontje Cisca en wat heb je het leuk verwerkt!. Ik heb net even gekeken bij Simone en gauw een mailtje gestuurd. Bedankt voor de tip!

Fijne zondag,
Inge

Else zei

Wat een leukie, en zo snel! fijne zondag, Else

Karen zei

Very cute!

quiltlodge gerda zei

Ja, wat is hij schattig he. Ik heb hem ook meteen gedownload, maar heb er nog geen tijd voor gehad. Als ik die bij jou dan weer, zie weet ik dat het niet lang zal duren, maar eerst moet bij mij de scandinavian top af.

Raewyn zei

What a lovely little angel - very inspiring. Well done on a quick finish!

Jossie zei

Schattig engeltje en jij hebt er weer iets heel moois mee gemaakt.
Wegens ziekte een tijdje niet hier geweest en wat is er dan veel bij te lezen. Prachtige blokken heb ik voorbij zien komen! En je mandjesquilt ziet er ook al zo schitterend uit.

Jane in Cumbria zei

Wat een leuk engeltje, en wat heb je dat mooi gemaakt!!
groetjes
Jane

Michelle zei

A very cute finish!